SeLaMaT DaTaNg Ke BLoG SaYa

SeLaMaT DaTaNg Ke BLoG SaYa
Assalammualaikum SeLaMaT DaTaNg Ke BLoG SaYa

Friday 11 January 2013

Bertemu Rakan Di BSN

salam.selamat malam (Oyasumi nasai)

Korang tengah buat apa tu?
ehh ,,mestilaa korang tengah baca blog aku kaan hahaha...

ok...harini ..aku nak cerita sikit...sikit?tak tak tak..banyak laaa biar tak larat nak baca hahaa...

harini (11.01.2013) aku pergi ke BANK SIMPANAN NASIONAL(BSN) hehee...mesti korang
tertanya -tanyakan kenapa aku pergi ke situ?hahaa.....act aku pergi ke situ sebb aku nak beli no pin UPU..dan bila aku pergi jer kat bsn tu..mula2 aku terserempak dengan USTAZAH aku sewaktu
aku sekolah kt tg malim..aku terus bertanya khabar kat  ustazah dan tanya
USTAZAH SIHAT? hehee...lepas tu berbual2 laa sikit...bla bla bla blaa~~~~
lepas jer aku berbual dengan ustazah..then aku trus berjalan ke arah BSN....dari jauh aku dah perasan ada seorang kawan aku dari sekolah rendah hingga sekolah menengah..dia terkejut..sebb tengok aku hehe..sebb sebelom tu ..aku ada kata dgn dia..*nnti kalau terserempak kat BSN tegur2 laa* hehe..bila aku sampai jer kat dia...aku berjabat tangan..* dah macam hari raya pulak* hehe.....lps ..dh bersalaman n berbual..aku trus masuk dalam bsn tu..tanya kat orang kaunter tu..*ASSALAMUALAIKUM ,TUMPANG TANYA ..MACAM MANA NAK BELI NO PIN UPU UNTUK LEPESAN SPM yer...*then orang kaunter tu pon bagi laa aku satu slip untuk diisi.....lps tu aku ambik no untuk menunggu giliran aku dipanggil ..dah laa ramai orang..maklumlaa sebb time tu PETANG kot...:)hehe..lps aku bosan menunggu ..aku keluar dari bank tu..then sembang2 dgn kawan2 aku....*MACAM MACAM AKU CAKAP*hehe..yelaa..lama kot tak jumpa..hahaa..then ,,aku masuk semula dalam bank tu..sebb aku takut dah terlepas ker belom no giliran aku tu hehe...


Huh...penat ..LEPAK LUU BRO>>>>

ok..segar sudah hahaa..

lepas jer aku menunggu giliran aku tu..dalam hati aku berkata*kenapa laa lama lagi no aku* penat..dan sejuk ...then datang seorang kawan lama aku jugak.. dia datang dgn trip dia laa..hehee dah macm konvoi pulak ada trip2 ni..hehee..lps tu aku pandang belakang..kebetulan dia pon pandang aku..lps tu bersalaman laa..dia cakap kt aku *KAU KENAL AKU LAGI TAK* hehee..aku jawablaa mestilaa kenal hahaaa...
.....................................

ehhh..sedar tak sedar aku belom bagitahu lagi kan no giliran aku tu brper hehee.....okay2..no giliran aku tu..1215 ..perghh cantik no tu..haha..tu just no giliran jer..bukan no yg bukan2..hahaa

KAUNTER BERBUNYI*1215 kaunter 3........yesssss no giliran aku tu hehe...aku trus jer smpai kat kaunter then bayar no pin tu..setelah lama aku menunggu ..baru dapat pergi ke kaunter hahaaa...smpai dah sikit orang laa time tu..bsn pon nk tutup pon ..:)..dan bila aku dah selesai berurusan ....
 aku bersalaman dgn kawan2 aku..aku cakap laa *oklaa yer...aku nak balik dulu ni *hehee...kawan aku jawablaa balik... dia kata*hehe..ok2..dah boleh masuk UNIVERISITI kan..* AMIN!!!!insyaAllah aku dapat masuk universiti..:)

fuhh..akhirnya sampai jugak kemuncak cerita aku ni kan hahaa..
SEGALA KENANGAN MANIS AKHIRNYA DAPAT JUGAK DI TEBUS DENGAN BERJUMPA KAWAN2 AKU :)....
oklaa yer ....sampai disini jer dapat berkongsi dan bermadah bersama hahaa...kalau ada masa dan rezeki aku update lagi..
TUNGGU DAN TERUS MENUNGGU hehee..:) seeee yaaaaaa..
SALAM.


SEKIAN:).

No comments:

Post a Comment