SeLaMaT DaTaNg Ke BLoG SaYa

SeLaMaT DaTaNg Ke BLoG SaYa
Assalammualaikum SeLaMaT DaTaNg Ke BLoG SaYa

Friday 4 January 2013

PeTiK GiTaR

Salam..katolohello!!!ok tajuk  harini aku nak cerita sikit pasal masa lapang aku hohoh...kira macam HOBI gak laa .waktu bosan melanda aku suka main gitar dan  aku ada gitar akustik fender ..first lagu yang ..aku belajar lagu carta hati..sebb intro dia senang jer hehe...then aku main lagu sudah cukup sudah (lead)..goreng kaw 2 punya hahaaa..lagi satu ..aku suka dgr lagu genre pop,indie dan balada jer :)genre selain drpda tu..aku suka nasyid.....sebb dpt tenangkn hati kita ;)

huuuuuuuu    LEPAK JAP!!!!
pd suatu hari. bila aku main semua lagu tu..aku timbul satu idea yang bernas hehee..aku nak reka sebuah lagu yang berjudul (IRAMAKU) lirik lagu ..sepenuhnya aku yang tulis hahaa..then aku cari kord yang sesuai dan aku try mainkan lagu tu..sedap gak..hohohoh tiba2 aku rasa macm nak reka lagi lagu sendiri kalau boleh ada orang invite satu event laa hehee....

 RELAXX DULU>>>>>>

 Selain daripada gitar ..aku ada gak alat muzik piano ..dan aku boleh jugak main alat piano sebenarnya...tpi tak bnyak sngt lagu laa yang boleh hafal kordnya..hahaa..aku biasa main lagu..sonata musim salju,kenangan terindah dan my heart will go on..itu pon sebb tngok kord hehe.....tpi seriously klo kita reti main alat muzik..kita pasti akan rasa bangga akan diri kita.dan kita jgn mudah putus asa....bak kata pepatah..DI MANA ADA KEMAHUAN,DISITU ADA JALAN....heeee..


oklaa..setakat ni jer aku nk share ..klo ada masa lagi aku upload ok...tq kerana mendengar hehe......




No comments:

Post a Comment